November 20, 2008

Dearest Kanye,

Dearest Kanye,

I first heard this song a few months ago. Where? I dont remember.
But I can tell you that I listen to this shyt damn near everyday on my way to Hell [aka work]. Its sort of like my Anthem...LoL

This is a CLASSIC! You spit so hard on this song...smh...its ridiculous.

WORD4WORD, its one of my favorite joints o.a.t. [of all time].

If you aren't one of Hip Hop's top 5 MCs...then WHO THE HELL IS?!

So, Thank You for Going HARD! Thank you for giving all these other lames something to go up against.

"I'ma tell you like George Bush told me, F**k yall niggas, I'm outta here"...LOL




PS: Do you need me to get you a Gilette 3?

3 comments:

Super Woman said...

Gillette 3 OMG Your too funnyyyy

i mean im a nut case but i dont think i would have thought of Gillette 3

yes Ye' as been looking a lil fiendish these days ....

Harmony said...

kanye has went crazyy
lol
but i lovee him in go hardd
a million quotable lines in that song lol

Nikki Diva said...

"But I can tell you that I listen to this shyt damn near everyday on my way to Hell [aka work]. "

LMAO, I can definitely relate.